- پایان مدت گارانتی
- همراه نداشتن جعبه دستگاه با لیبل گارانتی معتبر
- کنده یا پاره شدن لیبل روی پیچ دستگاه تلفن که معمولا در پشت دستگاه چسبیده میشود.
- همخوانی نداشتن MAC چاپ شده روی جعبه با MAC داخل تنظیمات تلفن
- تایید نبودن سریال دستگاه از قسمت استعلام گارانتی سایت
- همخوانی نداشتن سریال تلفن با سریال جعبه ، مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا بر چسب گارانتی و یا جعبه دستگاه و یا …
- باز کردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز (افراد خارج از شرکت)
- هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر (استفاده ناصحیح) شامل آسیب دیدگی بر اثر ضربه ، صفحه نمایش ، باتری ، منبع تغذیه (آداپتور یا شارژر) ، نوسانات برقی ، ریختن مایعات یا مواد شیمیایی یا ضد عفونی ، ضربه خوردگی ، شکستگی ، خمیدگی و … گارانتی را باطل میکند.
- نصب نرم افزارهای متفرقه ، روت کردن و تغییر بدون مجوز سیستم عامل
- ممکن است برخی ایرادات منجر به ابطال گارانتی در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود لذا معیار قبول یا رد گارانتی نظر کارشناس فنی شرکت میباشد
- دستگاههای موبایل تنها در صورتیکه یک ماه از فعال سازی با اشکال ذاتی پذیرش شود تعویض خواهند شد. (معیار زمان ثبت شده در همتا میباشد)
- شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاهها ندارد و مشتری موظف است قبل از تحویل دستگاه از اطلاعات خود بکاپ گرفته باشد.
- قطعات جانبی مثل شارژر ، هندزفری ، کابل ، قلم و … شامل گارانتی نمی باشد.
- هر گونه دستکاری ، تعمیر توسط افراد غیر مجاز (خارج از شرکت) موجب ابطال گارانتی میشود.
- تغییر نسخه سیستم عامل ، تغییر imei ، تغییر mac ، روت کردن دستگاه موجب ابطال گارنتی میگردد.
- استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش ، شکستگی ، خمیدگی و رنگ رفتگی یا رنگپریدگی شامل گارانتی نمیشود.
- خرابی کمتر از 3 پیکسل بر روی صفحه نمایش ، شامل گارانتی نمیشود.
- هر گونه خدمات نرم افزاری که به درخواست مشتری انجام شود در کلیه موارد شامل هزینه میباشد.
- تعمیر دستگاه های فاقد گارانتی تا سقف 500 هزار تومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و برای هزینه های بالاتر پس از توافق انجام شده، کار روی محصول انجام خواهد شد.
- این شرکت هیچگونه مسئولیتی درقبال فراموشی یا مشکالت ناشی از رمز ورود ، الگوی گوشی ، Gmail ، Apple ID و هر رمز دیگری ندارد.
- این شرکت مسئولیتی در قبال مشکلات مربوط به ریحستری و همتا ندارد.
- هرگونه ایراد ظاهری ، آسیب فیزیکی و کمبود لوازم داخلی شامل گارانتی نمیشود خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود چون تحویل کالا به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم و کامل میباشد پس از آن هرگونه مسئولیت ایراد ظاهری ، آسیب فیزیکی و کمبود لوازم به عهده خریدار بوده و از عهده شرکت گارانتی ساقط است.
- این شرکت قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر خواهد کرد و در صورت تعمیر نشدن قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.
- تعمیرات انجام شده بر روی دستگاههای فاقد گارانتی دارای یک ماه ضمانت میباشد مشروط بر آنکه همان قطعات که تعمیر شده اند مجددا دچار مشکل شود.
- کالای معیوب باید توسط خود شخص به شرکت تحویل و پس گرفته شود هرگونه هزینه داخل شهری یا بین شهری به عهده مشتری میباشد.
کلیه مسئولیت گارانتی همگام با شرکت فوکا آروند میباشد