نخستین کانون ارزیابی انتصاب در شرکت بازرگانی همگام

Last updated on خرداد ۱ام, ۱۳۹۹ at ۰۷:۱۹ ب.ظ

سازمان­ ها برای موفقیت در صحنه رقابت باید در حوزه جذب، ارتقاء و توسعه منابع انسانی تلاش نمایند. بدین منظور از ابزارهای متفاوتی استفاده می­ شود، یکی از این ابزارها که در شناخت شایستگی­ های افراد کاربرد فراوانی دارد، فرآیند کانون ارزیابی (Assessment Center) است. نقش و تأثیر شگرف کانون ارزیابی و توسعه در سال­ های اخیر آنچنان برای سازمان­ های ایرانی روشن گردیده است که استفاده از آن در فرآیند انتخاب و ارتقای پرسنل به یک متد رایج مدیریتی تبدیل شده است. از این رو شرکت بازرگانی همگام نیز در راستای شایسته سالاری در اسفند ماه 1398 اقدام به برگزاری نخستین کانون ارزیابی جهت انتخاب و انتصاب رئیس سالن تولید پیشرنگ (ED) نمود.

همکاران ما

ایران خودرو ایساکو

دریافت اپلیکیشن سازمانی

دانلود برنامه از سیب ایرانی
دانلود برنامه از بازرگانی همگام

Template Design:Dima Group